5 + 1 syytä palkata sisustussuunnittelija

Suunnitteletko remonttia? Vai rakennatko uutta? Voinko auttaa? Tässä 5 + 1 syytä miksi kannattaa palkata sisustussuunnittelija.


Jokainen remontti ja sisustusprojekti on erilainen. Minulle sisustussuunnittelijana on tärkeintä asiakas ja hänen toiveensa. Toiveet voivat liittyä esim. tilan toiminnallisuuteen, materiaaleihin, väreihin, valaistukseen tai johonkin muuhun haluttuun yksityiskohtaan. Ilmaisella arviointikäynnillä kartoitetaan juuri näitä toiveita. Saatat nyt heti ajatella, että sisustussuunnittelijan käyttö on kallista ja jotenkin hankalaa, tai tarvitaanko sisustussuunnittelijaa yleensä ollenkaan? Tässä sinulle 5+1 syytä miksi kannattaa palkata sisustussuunnittelija.

Värien valintaa asiakkaan tuoda. Kuvan otti Tuokiokuvan Kirsi Turtiainen

5+1 syytä miksi kannattaa palkata sisustussuunnittelija

1. Säästät aikaa ja rahaa.

Sisustussuunnittelija löytää juuri sinulle ja budjettiisi sopivat ratkaisut laajasta markkinoilla tarjolla olevista vaihtoehdoista. Sisustussuunnittelijan avulla säästät näin aikaa ja rahaa sekä pysyt budjetissasi.

2. Teet kestäviä materiaali- ja kalusteratkaisuja.

Vaihtoehtojen tulva on markkinoilla valtava. Sisustussuunnittelijan avulla vältät kalliit virheratkaisut ja hankit laadukkaita ja aikaa kestäviä materiaaleja ja ratkaisuja. Oikeat materiaalit oikeassa paikassa vaikuttavat myös asuntosi jälleenmyyntiarvoon.

Valaisin Sessak

3. Saat ammattilaisen apua sisustuksen ongelmakohdissa.

Sisustussuunnittelija löytää ratkaisut kodin haasteellisiin kohtiin, on sitten kysymyksessä tilan toimivuus, materiaalit, värit tai kalusteiden yhteen sovittaminen. Sisustussuunnittelija ei suunnittele itselleen vaan ottaa aina asiakkaan toiveet huomioon. Lopullisen päätöksen käytetyistä ratkaisusta teet kuitenkin sinä itse.

Rintamamiestalon keittiön tapetiksi valittiin Pihlgren & Ritolan Appelsiini

4. Saat tilan käyttöön paremmin.

Sisustussuunnittelija näkee heti tilan hyvät ja haasteelliset puolet sekä sen miten suunnitellut toiminnot tilaan kannattaa sijoittaa. Sisustussuunnittelija neuvoo myös tilaan sopivien ja oikean kokoisten kalusteiden valinnassa.

5. Uskallat tehdä persoonallisia ratkaisuja.

Sisustussuunnittelija tietää miten tilaan saadaan harmoninen kokonaisuus, mitkä värit sopivat yhteen ja mikä tehosteväri nostaa kokonaisuuden parhaaseen loistoonsa. Sisustussuunnittelija auttaa myös ratkaisemaan mitä vanhasta sisustuksesta kannattaa säilyttää ja mistä luopua.

Ja lisäksi:

6. Saat ammattilaisverkostoni käyttöösi.

Sisustussuunnittelijalla on oma yhteistyökumppanien verkosto, jonka saat tarvittaessa käyttöösi helpommin, kuin jos etsisit jokaisen ammattilaisen erikseen. Näin säästyy jälleen aikaa ja rahaa. Oman verkostoni yhteistyökumppanit ovat myös tottuneet työskentelemään yhdessä samassa projektissa. Asiakkaanani sinä hyödyt tästä kaikesta.

Ilmainen arviointikäynti

Kutsu minut siis ilmaiselle arviointikäynnille, niin saat minulta tarjouksen ja tiedät mitä remontin suunnittelu ja toteutus tulevat maksamaan. Ota siis rohkeasti yhteyttä minuun ja kerro toiveesi.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 8.4.2021 alkaen.

Verkkokauppa

Olga Maria
Erkonkatu 3
57100 Savonlinna

+358400871067
shop@olgamaria.fi
olgamaria.fi
2243812-6

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti eikä tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen, tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Kun tilaat verkkokaupasta, samalla inun edellytetään tutustuneen, hyväksyneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm) ehdot. 

Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Olga Maria Design Shop:n yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on jotain kysyttävää, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Asioidessasi asiakaspalvelun kanssa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta myös aina paketin saatuasi, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden puh. 040 0871 067 tai shop@olgamaria.fi.


Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat  muutamasta päivästä noin viikkoon tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme aina myös mahdollisista viivästyksistä toimitusajoissa heti tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.